Gledališče/Živadinov::Zupančič::Turšič TEOLOGIJA/I. Informans Po tekstualni masi Andrea Bretona Nastop medijev iz leta 1922 Informerji:: Nina Ivanišin Blaž Šef Dragan Živadinov Dario Seraval Dunja Zupančič Obstajata dva načina kako lahko materializiramo postgravitacijske oblike: a.) Tako, da živo kompleksnost razstavimo z analitsko umetnostjo in jo v laboratoriju, umeščenem na geostacionarni postaji, sestavimo v novo kompleksnost.
Gledališče/Živadinov::Zupančič::Turšič
TEOLOGIJA/I.
Informans
Po tekstualni masi Andrea Bretona Nastop medijev iz leta 1922
Informerji::
Nina Ivanišin
Blaž Šef
Dragan Živadinov
Dario Seraval
Dunja Zupančič
Obstajata dva načina kako lahko materializiramo postgravitacijske oblike:
a.) Tako, da živo kompleksnost razstavimo z analitsko umetnostjo in jo v laboratoriju, umeščenem na geostacionarni postaji, sestavimo v novo kompleksnost.
b.) Drugi način pa je takšen, da zožimo obravnavo monumentalno kompleksnega in vse poenostavimo na tri didaktične digitalne prosojnice. Vse v imenu kozmifikacije umetnosti in kulturalizacije vesolja.
Marko Peljhan, Matthew Biederman et al.
SOFT PROBE
(Na robovih SDR)
Situacija
Oprema in znanje, ki so bili do nekoč domena vojaško-industrijskega kompleksa, se premikajo v civilno sfero. Kar je bilo nekoč skrito v laboratorijih državnih varnostnih služb ter financirano z milijardnimi proračuni, je danes skrito v elektronskih vezjih, ki niso večja od kreditne kartice ali USB ključka. Vse to je dostopno taktičnim medijskim delavcem, kreativnim programerjem in čuječni javnosti.
Z uporabo odprtih orodij in programsko definiranih radijev (SDR) razkrivamo ranljivost sodobnih telekomunikacijskih mrež in omogočamo vpogled v dramatično izgubo zasebnosti in pravico do osebnega elektronskega komuniciranja. Omrežena elektromagnetna družba se v Situaciji srečuje z instrumenti vpogleda, povečave in refleksije.
Organizacija: Projekt Atol in Kino Šiška.