Leta 2020 je umetnica med kaotičnim življenjskim obdobjem z namenom izboljšanja svojega mentalnega zdravja začela hoditi na dnevne sprehode. Da bi ohranila motivacijo, je med hojo dokumentirala nenavadne, smešne in banalne pojave, ki jih je srečala – kot neke vrste igra, vaja v gledanju.
Vaja je postala metodologija in se iz sprehodov (ključi, voda, telefon) razrasla v beleženje podobno absurdnih momentov med vsakdanjimi opravki in druženji (in vsi, ki jih imam rada) ter skoraj nezavedno prerasla v umetniško prakso. Čez leta ji je za razstavni prostor služil format Instagram Storyjev na udobnem presečišču cringe in prikupnega, intimnega in javnega, zlobno-korporativnega in vabljivo-dostopnega – a vedno striktno minljiv. Kaj se zgodi, če 24-urne efemere zapečati med liste papirja, zbere na kup, kjer ostanejo za vedno? (Morda lahko le še opazuje (ključi, voda?) – in telefon pusti doma.)
Eva Bevec (roj. 1998) je oblikovalka, vizualna umetnica in fotografinja, ki živi in dela v Ljubljani. Dodiplomski študij oblikovanja vizualnih komunikacij je z odliko končala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, magistrski študij informacijskega oblikovanja pa je z odliko zaključila na Design Academy Eindhoven na Nizozemskem. Sodelovala je na številnih razstavah doma in v tujini (Dutch Design Week v Eindhovnu, DobraVaga in bienale Brumen v Ljubljani, Layerjeva hiša v Kranju). Za svoje delo je prejela študentsko Prešernovo nagrado in priznanje Brumen, leta 2024 je postala članica evropske fotografske platforme Futures. V svoji umetniški in oblikovalski praksi se Eva poslužuje metod esejskega filma, dokumentarne fotografije in arhiviranja, da prevprašuje na videz vsakdanje in banalne aspekte svoje okolice, v katerih skozi radovedno in kritično opazovanje razkriva globlja socialna, politična, pa tudi estetska vprašanja, vzorce in implikacije.
Kuratorka: Urška Kleindienst
Vstop prost.
9. 4.–4. 5. 2024
Organizacija: DobraVaga / Kino Šiška.