Nastopajo: Alexandra Cárdenas, beepblip, Bjarni Gunnarsson, Pondskater, Sabrina Verhage, Saskia Freeke, Sol Sarratea, Timo Hoogland
Adela ponovno vabi v svet kreativnega kodiranja in programiranja plesnih korakov.
Pričakujte pester večer eksperimentalne klubske elektronike, ki ga bo v živo ustvarjal mednarodni osmerec prvovrstnih koderk in koderjev zvoka in slike v živo. Fenomen algorave se po svetu širi s svetlobno hitrostjo, zato ne oklevajte in se pridružite globalnemu algoritmičnemu gibanju!
Kolumbijska umetnica Alexandra Cárdenas v svoji praksi kodiranja v živo prepleta kompozicijo, programiranje in improvizacijo ter ustvarja očarljivo eksperimentalno elektronsko glasbo. Z raznolikim portfeljem, ki zajema opero, komorno glasbo, gledališče, potopitvene instalacije in generativne vizualne podobe, raziskuje zmožnosti računalniške kode, razširjene resničnosti in umetne inteligence za umetniško izražanje.
beepblip (Ida Hiršenfelder) komponira potopitvene psihogeografske zvočne krajine z uporabo analogne elektronike, DIY modularnih sintetizatorjev, terenskih posnetkov in računalniških manipulacij. Sodelovala je v zvočnem kolektivu Theremidi Orchestra, zdaj pa raziskuje bioakustiko in zvočne ekologije v skupini Jata C ter sodeluje v kolektivu Clockwork Voltage, ki se ukvarja z modularno sintezo. Pri založbi Kamizdat je izdala samostojna albuma Noise for Strings, Vol. 1 in Noise for Strings, Vol. 2.
Bjarni Gunnarsson je islandski skladatelj in računalničar, specializiran za računalniško glasbo in algoritemsko kompozicijo. V svojem nedavnem delu se posveča ustvarjanju trajnih digitalnih okolij, kreativni uporabi digitalnih prekinitev ter razvoju tehnike, kjer računalnik odziva na poslušalce prek zvoka. Kot glasbenik in predavatelj je sodeloval na različnih festivalih, med drugim na Tectonics, Rewire, Today’s Art, Sonar in Présences électronique.
Axel Ganz že od osemdesetih let deluje v različnih glasbenih skupinah in projektih ter ustvarja glasbo za film in gledališče. Pod psevdonimom Pondskater se posveča eksperimentiranju s tehnikami algoritemske glasbene produkcije. Je eden izmed soustanoviteljev lokalne platforme Toplap Düsseldorf, namenjene povezovanju umetnikov, ki se ukvarjajo s kodiranjem v živo, in organizaciji dogodkov na tem področju.
Sabrina Verhage, oblikovalka interaktivnih medijev in tehnologinja, je fascinirana nad vplivom sodobne tehnologije na človekovo vedenje. Odkar je stopila v naelektreni svet algoravea, je njhena strast do kodiranja v živo vzplamtela, zato si z navdušenjem prizadeva širiti ljubezen in kulturo s kodiranjem v živo in organizacijo dogodkov Live Coding Sessions v Amsterdamu.
Saskia Freeke je znana po svoji igrivi generativni umetnosti. Nizozemska umetnica ustvarja lastna pravila, jih prilagaja med procesom ustvarjanja in tako ustvarja razgibano pripoved. Sodelovanje v živo s kolegi umetniki dodatno obogati njen umetniški diskurz, saj se njena sodobna načela najbolje izrazijo v interakciji z drugimi ustvarjalci.
Sol Sarratea je programerka, umetnica, navdušenka nad teorijo in formalnimi metodami v matematiki in računalništvu. Koda je njen glavni jezik za ustvarjanje vizualnih pripovedi. S pisanjem programov, ki se izvajajo na grafičnih procesorjih, in pisanjem sistemov, v katerih se ti programi izvajajo, ustvarja „code-traits“: kodne portrete. Nenehno išče izraz v mediju in ustvarja nove medije za izražanje.
Timo Hoogland je nizozemski umetnik, glasbeni tehnolog in učitelj ter avtor orodja za kodiranje v živo Mercury, ki ga je razvil v okviru študija glasbe na Univerzi za umetnost HKU v Utrechtu. V živo kodira elektronsko glasbo, razvija algoritmične audiovizualne kompozicije in instalacije, poučuje kreativno kodiranje in oblikovanje zvoka na fakulteti za glasbeno tehnologijo HKU ter organizira srečanja, delavnice in algorave dogodke pod okriljem projekta Netherlands Coding Live.
Vstop prost.
Produkcija: Ljudmila, laboratorij za znanost in umetnost (2024)
S podporo Ministrstva za kulturo Republike Slovenije in Oddelka za kulturo Mestne občine Ljubljana. Gostovanje nizozemskih umetnikov sofinancira Creative Industries Fund NL. Umetniška dela na razstavi Virtualni teren so nastala v okviru projekta Shaping the Future, ki ga sofinancira program Ustvarjalna Evropa Evropske unije.
Koprodukcija: Creative Coding Utrecht, Kino Šiška