Ekskluzivna skupna glasbena predstava nemškega space-elektro-dadaista Felixa Kubina in odštekanega poljskega (big) benda Mitch&Mitch, ki bodo tik pred ljubljanskim koncertom izdali album “BAKTERIEN & BATTERIEN” za Felixovo založbo Gagarin records. Felix Kubin, elektronavt iz formaldehida, in big band Mitch & Mitch, ki flangira do onemoglosti, se jeseni 2013 srečujejo, mešajo in družijo v svojih studiih v
Ekskluzivna skupna glasbena predstava nemškega space-elektro-dadaista Felixa Kubina in odštekanega poljskega (big) benda Mitch&Mitch, ki bodo tik pred ljubljanskim koncertom izdali album “BAKTERIEN & BATTERIEN” za Felixovo založbo Gagarin records.
Felix Kubin, elektronavt iz formaldehida, in big band Mitch & Mitch, ki flangira do onemoglosti, se jeseni 2013 srečujejo, mešajo in družijo v svojih studiih v Varšavi in Hamburgu, da bi izvedli elektro-akustičen poskus – ustvarjajo avantgardno pop ploščo s stock glasbo. Da bi dosegli zastavljeni cilj, so povabili legendarnega nemškega producenta Tobiasa Levina, naj jim služi kot električna napeljava. S pogledi, usmerjenimi proti temni strani Lune, in s srci, ki se napajajo v vabljivem razpoloženju Gesamtkunstwerka, se bodo spustili v mračne kleti človeškega strahu in sprevrženih ritmov, nabrusili si bodo leče in se zagledali naravnost v oči električnega vuduja. Ko bodo zaključili z delta fazo, ki bo dokumentirana na stereofonskih nosilcih zvoka v podzemnih (a povsem legalnih) laboratorijih Lado ABC in Gagarin Records, bodo prešli v naslednjo fazo, ki se imenuje »zvočne predstavitve« ali »znanstveni lakmusov papir«. Ob prehodu iz leta 2013 v 2014 bo ta rentgenska bigband glasba dosegla določena evropska mesta v obliki 10-članskega komba, ki mu bo na pomoč priskočil skrben nabor instrumentov. Poleg vsega že omenjenega bodo predstavljali tudi posebne aranžmaje predhodnih podvigov obeh zasedb.
Vplivi: radiofonična delavnica BBC, češka in poljska filmska glasba, Stockhausen, Stockholm, stroboskop, KPM stock glasba, Raymond Scott, Daphne Oram, Jerzy Woźniak, raziskovalni laboratoriji Philips, Electric Voodoo, medicinske polomije, ulimativna gripa, EKG aparati, rentgenski žarki, dušilec, Wagner vzvratno, Mambo Mortale, glasba iz sekvenčnika, musique concréte, betonske stavbe, posoda pod vodo, eksplozije, potresi, zapolnjene kapacitete, ambientalna glasba, električne zobne krtačke, električni brivniki, električni stoli, kosmate živali, izumiranje po fazah, radijske igre, zastrašujoč odmev, Pluto Solidarnosc …
Kratki biografiji:
Felix Kubin je kot otrok dobe snemanja v domačem studiu elektronsko glasbo začel ustvarjati pri rosnih dvanajstih letih. Od osemdesetih dalje se je razvijal v plodovitega skladatelja, producenta in izvajalca, aktivnega na najrazličnejših področjih, kot so gledališče, animacija, film, radijska umetnost in elektronska glasba. Večina njegovega opusa vključuje mračnjaški humor in manični retro pogled na nadrealistično stanje duha, ki se je med hladno vojno oblikoval za železno zaveso. Kubin je pridobil mednarodni sloves enega najbolj dinamičnih izvajalcev elektronske glasbe v živo, hkrati pa telepatskega prevodnika Jurija Gagarina.
Nič koliko zgodb si prizadeva obdelati Fenomen Mitch & Mitch. Večina jih vsebuje ključne besede, kot so Tom (…), (…), 5-članski duet, 9-članski duet in podobno. Krasno bi bilo (…), če bi to lahko počistili, a po (…) se popolnoma izgubimo.
A (…) morda pa je vse to le smiselno? Pa poglejmo. Ustanovila sva zasedbo (…), da bi posnela priredbo skladbe (…). (…) nekoč sva koncerte izvajala kot 5-članski duet, od leta 2008 pa se to redko zgodi, saj sva raje izbrala boljšo 9-člansko možnost. (…) nekateri so temu, kar počneva, začeli praviti (…), kar je verjetno posledica (…) uporabe sekcije trobil in instrumenta po imenu Vibr-O-Matic(TM), ki opredeljuje zvok najinega zadnjega albuma “XXII Century Sound Pioneers”. Kaj še? Hja, seveda je še kaj (…), a po (…) (…) sva se popolnoma izgubila.