Bogovi kitarskega rifa končno v Ljubljani! Ob dvajsetletnici legendarne plošče Betty, newyorški težkokategorniki, ki so vplivali tudi na bende kot so Tool, Rise Against, Pantera in Deftones, spremljajo gospodično Betty na obsežno svetovno turnejo, v okviru katere bodo zaropotali tudi v Šiški! Page Hamilton je bil leta 1989 med ustanovitelji newyorške zasedbe Helmet, ki povezuje
Bogovi kitarskega rifa končno v Ljubljani! Ob dvajsetletnici legendarne plošče Betty, newyorški težkokategorniki, ki so vplivali tudi na bende kot so Tool, Rise Against, Pantera in Deftones, spremljajo gospodično Betty na obsežno svetovno turnejo, v okviru katere bodo zaropotali tudi v Šiški!
Page Hamilton je bil leta 1989 med ustanovitelji newyorške zasedbe Helmet, ki povezuje zeppelinovske riffe z odločno post-hardcore natančnostjo, to pa še dodatno podkrepijo gosti akordi in sinkopiran ritem, kar izvira iz Hamiltonove formalne jazzovske izobrazbe. Rezultat je bila izjemno redka vizionarska stvaritev, ki je bila uspešna že za časa svojega obstoja. Po prvencu Strap It On (ki je izšel pri cenjeni neodvisni založbi Amphetamine Reptile) iz leta 1990 so Helmet pri eni večjih založb izdali album Meantime (1992), s katerim so si prislužili vsesplošno hvalo, nominacijo za grammyja in zlato ploščo, vplivali pa so tudi na nastanek tisoč drugih bendov. Leta 1994 je sledil album Betty, s katerim so se uspešno oddaljili od divje napadalnosti in zapluli v bolj raznolike glasbene vode. Leta 1997 je sledil še en priznan album Aftertaste, potem pa so se Helmet leta 1998 po devetih letih in tisočih koncertov poslovili.
Hamilton je nadaljeval z ustvarjanjem glasbe za hollywoodske uspešnice, kot so Catwoman, S.W.A.T., Titus in Sestavljanka groze, ustanovil zasedbo Gandhi in leta 1999 nasledil velikane, kot sta Adrian Belew and Stevie Ray Vaughan, ko je igral v spremljevalnem bendu Davida Bowieja kot prvi kitarist. Leta 2004 je ponovno zagnal Helmet. Izdali so dva izjemno cenjena albuma – Size Matters leta 2004 in Monochrome leta 2006 – in potem še Seeing Eye Dog leta 2010.
Bendi, kot so Deftones, Rise Against, Pantera in Tool, navajajo Helmet med svojimi vplivi, in to ne samo zaradi njihovega bliskovitega in napadalnega značaja, temveč zaradi muzikalnosti same in zaradi inteligence. Hamilton je izobražen glasbenik, ki slučajno ustvarja težko in surovo glasbo, je tip, ki hkrati obožuje Bartoka in Minor Threat.
Helmet za september in oktober 2014 z veseljem najavljajo evropsko turnejo ob 20. obletnici albuma Betty. Na koncertih bodo v celoti odigrali kritiško cenjeni album Betty iz leta 1994, poleg tega pa še druge skladbe iz svojega bogatega repertoarja.
Helmet so s svojo ostro estetiko in surovim, nepopustljivim, prodornim zvokom kot “metal bend za intelektualce” poskrbeli za alternativo grunge bendom, ki so se tedaj oblikovali v ZDA. Album Betty je sledil njihovi prvi mainstream uspešnici, albumu Meantime iz leta 1992. Video za “Milquetoast” je postal stalnica na MTV-ju, album pa si je prislužil kritiške pohvale po zaslugi eskapad v jazz, blues in improvizacijo, ki niso tipične za ta žanr. Kot je ob izidu albuma zapisal glasbeni publicist Darrell Bassett: »Razbijanje in mletje albuma Betty v celoti odsevata navidez nesmiselne sile, ki oblikujejo naš visoko tehnološki obstoj, notranji pritisk, ki raste in usiha, medtem ko se življenjski ritem eksponentno razletava, in njegove občasne trenutke miline. Betty je presenetljiv album, ki raste ob razkrivanju svoje rahločutnosti.« Če kaj, je to preroška izjava.
»Helmet so ustvarjali ritmično kompleksen alternativni metal z jeklenimi riffi, ki je vašemu telesu zadal bolečino z vseh možnih čudnih kotov …« – revija Rolling Stone
»Helmet so utrli – oz. raje izsilili – nišo kot vodilni predstavniki udarnega, monolitnega, težkega kitarskega rocka. Že s samim obsegom in močjo svojega zvoka prekašajo vse razen najbolj skrajno hardcore zasedb, vendar jim je lastna natančnost, ki jih ločuje od vseh drugih. – revija Time Off (kritika albuma Betty iz leta 1994)