Da ne bo trpela žepnina za dopust, smo poskrbeli z novim Indekš dvojčkom s stopljeno ceno 13 € za skupni obisk koncertov in Damien Jurado (+Daniel Vezoja) in Shearwater (+ Cross Record), 23.6. Vstopnice> Damien Jurado je ameriški indie rock kantavtor iz Seattla. Od leta 1995 je pri založbi iz domačega mesta Sub Pop izdal nekaj kar
Da ne bo trpela žepnina za dopust, smo poskrbeli z novim Indekš dvojčkom s stopljeno ceno 13 € za skupni obisk koncertov in Damien Jurado (+Daniel Vezoja) in Shearwater (+ Cross Record), 23.6.
Vstopnice>
Damien Jurado je ameriški indie rock kantavtor iz Seattla. Od leta 1995 je pri založbi iz domačega mesta Sub Pop izdal nekaj kar najbolj zamorjenih pop albumov. Po štirih dolgometražcih, kopici singlov in zadosti kritiške hvale se povsem nedvoumno uvršča v ospredje pomembnih kantavtorjev današnjega časa. Za oboževalce imen, kot so Matthew Sweet, Phil Ochs, Bob Dylan in Modest Mouse. V vseh teh letih je izdajal albume pri različnih založbah, trenutno pa je njegov glavni založnik Secretly Canadian.
Solo kariera Damiena Jurada se je začela sredi devetdesetih, ko je pri svoji, izključno kasetam posvečeni založbi, Casa Recordings izdajal lo-fi glasbo, ki je temeljila na folku. V Seattlu si je pridobil kultne lokalne oboževalce, s čimer je pritegnil pozornost Jeremyja Enigka, pevca zasedbe Sunny Day Real Estate, in prek njega založbe Sub Pop Records. Po dveh 7″ ploščah (Motorbike in Trampoline) so leta 1997 pri Sub Pop izdali njegov prvi dolgometražni album Waters Ave S. Precejšen preboj je doživel z drugim albumom Rehearsals for Departure, ki je izšel leta 1999.
Visions of Us on the Land
Novejša dela Damiena Jurada, ki so kot nalašč za pristop novincev, hkrati pa opojen zvočni odmerek za zveste fane, se kot vročični niz raztezajo od albuma Maraqopa iz leta 2012, ki ga je zanetil, in njegovega naslednika Brothers and Sisters of the Eternal Son iz leta 2014. Album Visions of Us On The Land zaključuje zgodbo posameznika, ki je moral izginiti iz družbe, da je lahko odkrival univerzalne resnice.
V albumu Maraqopa se srečamo z likom – namenoma neimenovanim, saj naj bi predstavljal vsakogar, ki čuti enako – ki se znajde v kraju z naslovnim imenom, nato v prometni nesreči … to pa ga le še bolj osvobodi. Jurado opaža vzporednice med svojim avatarjem iz divjine in umikom Syda Barretta iz javnega življenja. Potem pa je tu še klasična epizoda Območja somraka, ki se zaključi z negibnim telesom prej aktivnega junaka, zdaj ima zaprte oči, leži na bolnišnični postelji. »Doživlja namreč nekaj, kar se mu v stanju nezavesti zdi kot resničnost. Ampak tip se sploh ne zaveda, da je v komi! Mar ne bi bilo hecno, če bi nas smrt dejansko prebudila? Točno to pooseblja Maraqopa. Ampak to povedati z glasbo je res težko. Na nek način je, kot bi ustvarjal soundtrack.«
Visions of Us On The Land pa se poda še dlje v podzavest.
Kritike albuma Visions of Us On The Land:
MOJO
17 hrepenečih, numinoznih esejev, katerih besedila so delno kot roadtrip, delno kot odiseja navznoter, naseljuje mejni zvočni svet v odtenkih sepie.
Q MAGAZINE
Njegov od življenja utrujeni vokal poživlja zmagovalna kombinacija oklepajočih se melodij in prevladujočega pridiha nagajive, a predane dogodivščine.
UNCUT
Sanjav, psihedeličen in poln prefinjenih všečnih refrenov; njegov najboljši album do zdaj.
Daniel Vezoja, je singer-songwriter, ki svoje vplive črpa iz americane, folka in alt-countryja. Prihaja iz Brežic, zadnji dve leti se posveča avtorskemu solo akustičnemu projektu. V tem času je bil razpet med Ljubljano in Dublinom, kjer je redno nastopal na tamkajšnih singer-songwriter večerih. Po spletu srečnih naključij je spoznal producenta Gavina Glassa, s katerim je lani posnel svoj prvi solo album, ki bo izšel v drugi polovici 2016. Novembra 2015 je objavil prvi uradni single “I Hope the Wind Knows”.
Daniel Vezoja Official website>