Ivo Dimchev je hipnotični performer, kakršen se na mednarodnih prizoriščih pojavi samo občasno. S svojimi spolno ambivalentnimi in negotovimi figurami ustvarja depo telesnih prezenc, ki nikoli ne preidejo na raven razvidne ali določljive identitete, hkrati pa jim zagotavlja enigmatičen glas, ki v koncertnih primerkih prehajajo na raven sakralnega, božanskega, vzvišenega. Pri vpogledu v njegov umetniški opus se človeku zazdi, da nemara ni umetniškega medija, ki ga Dimchev ne bi uporabil, instrumentaliziral, obvladal ali spreobrnil.
V zadnjih desetletjih je zelo malo umetnic ali umetnikov, ki bi na področju sodobnih scenskih umetnosti sprožili tako voluminozno produkcijsko detonacijo, kot jo je Ivo Dimchev z »belo kurbo« (Ana Schnabl, Dnevnik, 2015) Lili Handel, potem ko jo je leta 2004 premierno predstavil v Dansens Hus v Stockholmu. Ko smo si jo leta 2006 ogledali na festivalu Mladi levi v Stari elektrarni, nam je v hipu postalo jasno, zakaj je to tako.
Pri svojem delu se zdi neustavljiv. Njegove telesne figure morajo desakralizirati in resakralizirati prav vsakega izmed njih. Deluje na področju plesa, gledališča, performansa, glasbe, risbe, fotografije, literature in filma. Domačemu občinstvu je dobro znan, saj je pri nas nastopil že večkrat. V času pandemije je v Sofiji začel serijo performansov z naslovom Koncert z dostavo na dom (Home Concert, 2020), v katerih performer po naročilu obišče kako gospodinjstvo in v njem priredi koncert, iz teh mikrodogodkov pa nastaja tudi film. Druga zanimiva oblika je Koncert s sebki (Selfie Concert, 2018), kjer se ljudje med nastopom z njim posnamejo, s čimer umetnik naslavlja obliko distribucije umetnosti. Na CoFestivalu nam bo vnovič priredil presenečenje s koncertom svojih popularnih skladb iz njegovega domačega stanovanja.
Organizacija: CoFestival v sodelovanju s Kinom Šiška in Nomad Dance Academy Slovenija.