Tandem Lealudvik se bo na razstavi v sklopu mednarodnega zin poziva ZINE VITRINE predstavil s knjigo umetnika in zinom, kjer gre nadaljevanje periodično zastavljene DIY publikacije Four Eyed Monster. Poudarek tokratne izdaje je odnos v širšem pomenu, torej tako njun odnos kot odnos umetnika do svojega preteklega dela. V Four Eyed Monster vol. II umetnika med drugim iščeta ločnico med knjigo umetnika in zinom. Lealudvik med seboj prepletata fotografijo, video in grafiko. V videu in fotografiji dokumentirata intimne performanse in rituale. Njuna umetniška praksa izhaja iz eksploracije telesa, seksualnosti in okultizma.
Lealudvik sta Lea Jelenko (1986) in Matjaž Komel (1987). Lea je diplomirala na oddelku za tekstilstvo in grafiko v Ljubljani na NTF, smer grafične in interaktivne komunikacije. Matjaž je diplomiral na ALUO v Ljubljani, smer vizualne komunikacije. Oba delujeta tudi na področju vizualnih komunikacij. Kot Lealudvik sta sodelovala na več razstavah in dogodkih, med drugim: V. Bienale neodvisnih v Kinu Šiška, Festival Sonica, ZINE VITRINE v galeriji DobraVaga, Bienale neodvisnih vs. Zelenko v MGLC, ZineZine v galeriji P74, Zini! Sodobna zinovska produkcija v MGLC, Pazi, sveža grafika! / Watch out! wet print!, In the waters on Leviathan v TamTamovi ulični galeriji pod kuratorstvom MGLC, Jože v Plečnikovi hiši, Fotoknjiga in fotozin v galeriji DobraVaga in na Caffeine Hours.
Program razstav, delavnic in zin čitalnice ZINE VITRINE, ki se nahaja v galeriji DobraVaga, vsako leto ustvarjalce različnih profilov povabi k sodelovanju na mednarodnem zin pozivu, na katerem izmed prispelih prijav izbrani umetniki realizirajo razstavo ali produkcijo zina ter širšo predstavitev svoje ustvarjalne prakse ali specifične ideje. Na lanskoletnem 3. pozivu ZIN3 VITRIN3 je po mnenju žirije med prispelimi predlogami izstopal zin umetniškega dvojca Lealudvik Four Eyed Monster (2017).
Utemeljitev žirije: ‘’Umetniški dvojec Lealudvik z zinom Four Eyed Monster dokazuje razvijanje potenciala zina kot klasičnega in obenem sodobnega grafičnega medija. Natančno soslednost barvnih avtorskih fotografij in grafičnih simbolov, praznin in fotokopiranih silhuet, ki s črninami rastra ustvarjajo nostalgično materialnost strani, pri tem nadgrajujeta z virtualno realnostjo. Določene strani so namreč s prosto dostopno mobilno aplikacijo obogatene z GIF-i, ki oživijo njune intimne performanse in rituale. Njuna umetniška praksa se pri tem napaja iz eksploracije telesa, seksualnosti, okultizma, true crime in horror žanra. Z razkrojem spolnih vlog razkrivata svoj svet z ženske in moške perspektive, naklonjenost pa odkrivata skozi igranje vlog, grozo, užitek in bolečino.’’
Organizacija: Kino Šiška.