Novo ustvarjalno leto začenjamo z razstavo mlade umetnice Martine Jurak. Diplomantka slikarstva in študentka kiparstva na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje se bo predstavila s počasi gibajočimi umetelnimi telesi – krhkimi strukturami, katerih percepcija je odvisna od dnevne ali nočne svetlobe. Trije objekti se spreminjajo glede na osvetljavo in s tem vplivajo na
Novo ustvarjalno leto začenjamo z razstavo mlade umetnice Martine Jurak. Diplomantka slikarstva in študentka kiparstva na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje se bo predstavila s počasi gibajočimi umetelnimi telesi – krhkimi strukturami, katerih percepcija je odvisna od dnevne ali nočne svetlobe.
Trije objekti se spreminjajo glede na osvetljavo in s tem vplivajo na dojemanje površine – od krhkih struktur do mesnatega učinka zgubane teksture. Z odtisi posameznih delov lastnega telesa na transparenten papir se ustvari naključna kompozicija, ki ponuja pogled na raznolike črne teksture umetničine kože. Slednja z ambientalno rdečo svetlobo in zmečkanim papirjem ustvari nova »lebdeča telesa«, ki se zaradi pozicije v prostoru počasi premikajo in obenem nosijo informacijo o njenem telesu.
Naslov Flesh se v slovenskem prevodu nanaša na meso, s čimer se vzpostavlja intimnost samega dela in izrabljanje lastnega telesa za ustvarjanje umetniškega produkta, ki je – nasprotno kot bodyart – trajen.
Po drugi strani beseda Flesh definira stanje same instalacije, ki v določeni svetlobi postane zelo mesnata in s tem spominja na človeško telo. Mesnatost oziroma »meso« predstavlja nasprotje krhkemu materialu, ki je uporabljen za shrambo in estetizacijo odtisov lastnega telesa.
Telo umetnice je bilo uporabljeno kot »čopič«, kar se nanaša na dela ustvarjalcev bodyarta. Tu pa je gledalcem predstavljen končni produkt procesa – odtisi gibanja po prostoru. S tem se ustvarijo nova, umetelna telesa, ki so razumljena kot viseče skulpture.
Postavitev v Kiosku omogoča študijo prostorske postavitve in eksperimentiranje s svetlobo, ki je podnevi naravna ali bela, ponoči pa rdeča, kar omogoči intenzivno/rahlo ali privlačno atmosfero prostora samega.
Kuratorici cikla: Tia Čiček in Dora Trček.
Organizacija Kino Šiška.