Večmedijska umetnica Nez Pez v razstavi izhaja iz lastnega ateljeja. Na steno naslanja poldokončana platna, razporeja kipce prejšnjih projektov, naključne skice iz beležk, vaje v risbi ali zgolj čečkanju lastnega imena, seznamov potrebščin ter običajnih predmetov navdiha in osebne pomenljivosti. V takšni intimnosti prenosa vsakdanjega prostora in okolja ustvarjanja ne predstavlja le sebe, temveč tudi
Večmedijska umetnica Nez Pez v razstavi izhaja iz lastnega ateljeja. Na steno naslanja poldokončana platna, razporeja kipce prejšnjih projektov, naključne skice iz beležk, vaje v risbi ali zgolj čečkanju lastnega imena, seznamov potrebščin ter običajnih predmetov navdiha in osebne pomenljivosti. V takšni intimnosti prenosa vsakdanjega prostora in okolja ustvarjanja ne predstavlja le sebe, temveč tudi celotno zakulisje ustvarjalnega procesa vsakokratnih posamičnih detajlov, s katerimi iz nepopolnosti gradi nov vizualni miselni vzorec. Z uvidom v nered in postopke, ki niso namenjeni občinstvu, umetnica načenja temo smisla gonje po (navideznem) napredku in stalne nuje po kreiranju, ki se v luči današnjega časa večkrat izteče v produkcijo zaradi produkcije, ter iz tega dokončuje novo zaokroženost. Mladi izgubljajo možnosti za resnično vpetost v strukture sveta sodobne umetnosti, hkrati pa se od njih pričakuje, da si pozornost izborijo na neobstoječem trgu. V prikazu zasebne plati ustvarjanja, ki sestoji tako iz škatlic bonbonov Pez, pisanih bleščic kot starih skicirk, umetnica vzpostavlja zgodovino svojega specifičnega vizualnega imidža, a ravno v tem razgrinjanju pred gledalcem ostaja iskrena, skorajda ranljiva.
http://ratherberapedbydolphins.tumblr.com/
Kuratorici cikla: Lara Plavčak in Marija Brklje.
Ideje in predloge zbirata na: kiosk@kinosiska.si.
Organizacija Kino Šiška.