Sledi, ki ostanejo za dogodki, pričajo o tistem, kar se je zgodilo, pomagajo nam rekonstruirati preteklost, osmišljati sedanjost ter predvidevati, kaj se bo zgodilo v prihodnost. Omogočajo nam refleksijo relacij med dogodkom samim in tistim, kar za njim ostane, med strukturo vsakdanjega življenja in njegovo reprezentacijo v določenem obdobju. Arhiv je zbirka dokumentov, h katerim se vračamo, iz katerih črpamo, jih med seboj primerjamo, dostop do arhiva pa predstavlja privilegij in moč. Kljub njegovi navidezni objektivnosti je nenehno preizpraševanje, kdo ga gradi ter kdo, če sploh, lahko do arhiva dostopa, ključnega pomena.
Umetniki razstave S03E03: This too shall archive tokrat nastopijo v vlogi arhivistov. Pri ustvarjanju svojih arhivov sami določajo ključe, s pomočjo katerih se odločajo kaj ohraniti, kaj zavreči, zbrani material pa subjektivno interpretirajo, urejajo in prevajajo v dela. Lucija Rosc in Neža Knez v svojih delih nostalgično brskata po družinskih arhivih. Medtem ko prva iz najdenih fotografij, predmetov in lastnih risb ustvarja skulpture in kolaže, druga skozi stare družinske recepte preizprašuje naš odnos do spominov. Vitrina Toma Winklerja v procesu iskanja popolnega produkta neselektivno hrani tako uspele kot neuspelo poizkuse produkcije. Arhiv Mateja Mihevca polnijo na prvi pogled nepomembni izseki VHS posnetkov televizijskega programa, najdenih v arhivu neznanca, Maks Valenčič pa s pomočjo metode Political Compass sistematično ureja tvite iz že obstoječega in vsakodnevno-vzhajajočega internetnega arhiva. Teja Miholič beleženje svojega vsakdana prepušča naključju – v obdobju od septembra 2018 do aprila 2020 je v svoj ˝arhiv diptihov˝ vnašala krajše osebne zapiske vsakič, ko je na ulici naletela na zapuščen stol. Za razliko od ostalih Ana Likar z delom Nešteto tipalk bo potrebnih ne ustvarja lastnega arhiva, temveč gradi subtilno podobo že obstoječe zbirke insektov, skrite sredi nakupovalnega središča, do katere nima zares dostopa.
Umetniki in umetnice: Ana Likar, Teja Miholič, Lucija Rosc, Matej Mihevc, Maks Valenčič, Neža Knez, Tom Winkler
Kuratorka: Anne Tassel
Organizacija: Kino Šiška in Gallery 7:069
Vstop prost.