Po Lubomyru Melnyku, Piano Days-ih n Nonkeen, bo maja v Kinu Šiška nastopil še en varovanec založbe Erased Tapes Records – Masayoshi Fujita. Masayoshi Fujita je japonski vibrafonist, ki ustvarja globoke zvočne krajine, preko katerih naj bi se v poslušalcih porajale podobe in zgodbe. Letos ga predstavlja platforma za inovativno glasbo SHAPE, katere del je
Po Lubomyru Melnyku, Piano Days-ih n Nonkeen, bo maja v Kinu Šiška nastopil še en varovanec založbe Erased Tapes Records – Masayoshi Fujita. Masayoshi Fujita je japonski vibrafonist, ki ustvarja globoke zvočne krajine, preko katerih naj bi se v poslušalcih porajale podobe in zgodbe. Letos ga predstavlja platforma za inovativno glasbo SHAPE, katere del je tudi festival SONICA. Večer bo otvoril domači duo Najoua s svojo paleto zvokov kalimb.
Masayoshi Fujita je skladatelj sodobne eksperimentalne glasbe, ki se poleg glasbenega eksperimentiranja ukvarja tudi z elektronskim solo projektom imenovanim el fog, v katerem povezuje vibracijske telefone in analogne oz. digitalne elektronske zvoke in teksturirane šume, ki jih obdeluje z različnimi eksperimentalnimi metodami. Njegovo glasbo navdihuje elektronska glasba, jazz, dub, hip hop, klasična glasba, itd., navdih zanjo pa avtor išče tudi v tišini in globini megle, gora in gravitacije znotraj njih.
Njegov prvi album Reverberate Slowly je izdala založba Moteer Records iz Velike Britanije leta 2007, leta 2012 pa je izšel še pri založbi Flau Records na Japonskem. Njegov drugi album z naslovom Rebuilding Vibes, je objavil pri isti založbi leta 2009. Masayoshi prihaja iz Japonske, živi in dela v Berlinu. Najprej se je izobraževal za bobnarja, sledil mu je obširen tečaj vibrafona, ki ga je izdelal sam in s katerim izdeluje lastne kompozicije. Dela kot vibrafonist in skladatelj. Ne drži se tradicionalnih stilov igranja na vibrafon, ki temeljijo na teoriji kompozicije, temveč znotraj njega išče svoj lastni zvok in razvija nove možnosti igranja nanj. Svoj inštrument opremi z nanizanimi koraldami, trakovi folije in podobnimi predmeti. Rezultat so novi zvoki, sorodni distorzijam, s katerimi razširja spekter vibrafona ne da bi posegal v njegov notranji karakter in ne da bi vse skupaj opustil. Njegova glasba privablja podobe, atmosfere, kulise in zgodbe v poslušalcu, sorodne podobam, ki jih je izkusil tudi znotraj avtor sam. Istočasno raziskuje neraziskano lepoto vibrafona, in nadaljuje z negovanjem šarmov inštrumentalnosti in glasbe samih na sebi. Njegovo nedavno sodelovanje z nemškim elektronskim glasbenikom Janom Jelinekom je doseglo visoko odobravanje in odmevnost v svetu sodobne glasbe. Poleg glasbenega ustvarjanja se ukvarja tudi z risbo, katere serijo je preprosto poimenoval printi na les oz. Wood Prints, aktivno pa piše tudi blog.
Duo Najoua sestavljata Samo Kutin in Ana Kravanja, ki sta člana še drugih stalnih in improvizacijskih zasedb (Širom, Samo Gromofon, Olfamož orkester). V duu Najoua igrata na šestnajst v Sloveniji izdelanih kalimb, ki so sicer tradicionalen afriški inštrument. Znotraj milozvočne avtorske glasbe se plastijo globje, dodelane strukture, ki gradijo trdno spleteno dinamično sliko.
Organizacija: MoTA in Kino Šiška.