EDN delavnica v okviru CoFestivala 2016 Datumi: petek, 25. november – prihodi (večerni dogodek – otvoritev CoFestivala) sobota, 26. november – 1. dan delavnice nedelja, 27. november – 2. dan delavnice ponedeljek, 28. november – tretji dan delavnice do 14. ure, popoldne in zvečer odhodi Možnost za prijavo sledi kmalu! Na podlagi preteklih izkušenj pri
EDN delavnica v okviru CoFestivala 2016
Datumi:
petek, 25. november – prihodi (večerni dogodek – otvoritev CoFestivala)
sobota, 26. november – 1. dan delavnice
nedelja, 27. november – 2. dan delavnice
ponedeljek, 28. november – tretji dan delavnice do 14. ure, popoldne in zvečer odhodi
Možnost za prijavo sledi kmalu!
Na podlagi preteklih izkušenj pri nudenju okvira za uporabo koreografskih, plesnih in sodobnih uprizoritvenih umetnostnih metodologij v postopkih vodenja ter menedžmenta (predvsem v poslovnem sektorju in za odločevalce na področju kulturne politike), ponujamo sledeči tridnevni format.
Skupina 12-15 sodelujočih, članov EDN, umetniških vodij, menedžerjev, kustosov, umetnikov in organizatorjev, bo lahko v Kinu Šiška v obliki laboratorija/delavnice/ateljeja raziskala, kako delovne metode plesalcev in koreografov uporabiti pri delovnih zadolžitvah vodstva plesne hiše ali dolgotrajnega projekta.
Uporabili bomo pristope iz improvizacije, somatske prakse in kompozicijo ter razvili posebna orodja za razmislek o temah, kot so kreativno vodenje, pospeševanje procesov, navdih, ideje, osredotočenost, organizacija in odločanje.
Ali kot direktor/vodja plesne hiše poznate orodja in postopke, s katerimi ustvarjajo koreografi v vaši hiši? Če da, ali uporabljate katera od koreografskih orodij pri vodenju svoje organizacije? Če ne, ali cenite koreografsko znanje v kontekstu vodenja plesne hiše?
V delavnici bomo raziskali, kako koreografska orodja uporabiti pri sprejemanju odločitev, kuratorstvu plesne hiše, izbiranju umetnikov, sklepanju novih sodelovanj ter delovanju znotraj mreže EDN.
Nina in Dejan že zadnjih nekaj let sodelujeta z različnimi poslovnimi organizacijami ter občinami na Švedskem in v Sloveniji. Zdaj je končno čas, da se koreografska orodja uporabi tudi pri vodenju plesnih hiš.
Preden se udeležite delavnice, izberite koreografa, s katerim sodelujete, se razumete in skrbite zanj ter sledite njegovemu ustvarjalnemu postopku. Zabeležite si orodja, ki se jih poslužuje, uporabo časa in prostora, navezovanje stika, odziv, predstavitve, kompozicijo ter druge relevantne vidike. Vaša opažanja bomo uporabili v okviru delavnice.
Predlagana dramaturgija delavnice:
1. dan – delo z orodji za posameznika – osebnimi zgodbami, konteksti, potrebami, željami
2. dan – delo v okviru vodene plesne hiše
3. dan – delo v okviru mreže EDN
Trajanje: 3 dnevi, 6 ur na dan prva dva dneva in 4 ure zadnji dan
Praktično plesno delo bomo združili s teoretskim na področju menedžmenta (predavanje, razprava).
Delavnico bosta zasnovala in omogočila umetniški odbor CoFestivala ter Nomad Dance Academy Slovenija.
Strokovnjaka (povezovanje, nastop in govor):
Nina Božič Yams je doktorska študentka inovacije in oblikovanja na Fakulteti za inovacijo, oblikovanje in inženirstvo na univerzi Mälardalen v švedski Eskilstuni. V svojem delu se posveča raziskovanju vprašanja, kako lahko organizacije uporabijo znanje in metode sodobnih plesnih praks za omogočanje inovacij. Na njeno raziskovalno in pedagoško delo vplivajo njene izkušnje iz tako plesnega kot poslovnega področja ter njena vera v nastajajoče, na človeka osredotočene delovne procese. Pred vpisom na doktorski študij je bila zaposlena kot predstavnica za odnose z javnostmi pri založbi Sanje, svetovalka za menedžment pri družbi Deloitte, direktorica podjetniškega centra CEED Slovenija in samostojna svetovalka na področjih ustvarjalnosti, inovacij in podjetništva prek svojega podjetja Dream Plant. V zadnjih letih je svetovala strankam, kot so Ericsson, Unilever, Volvo, ABB in občini Nacka ter Eskilstuna.
Dejan Srhoj je ljubljanski plesalec in koreograf, ki deluje v okviru Nomad Dance Academy Slovenija. Koreografijo izvaja kot način opazovanja, kuratorstva in podučevanja. Njegovi projekti vključujejo vprašanja, kot so: kako opazovati mesto kot že ustvarjeno koreografijo? Kako narediti koreografijo festivala? Kako lahko več plesnih pedagogov hkrati uči z oblikovanjem CoTeaching ocene? Po kratki karieri baletnega solista v operni hiši je z Goranom Bogdanovskim ustanovil Fičo balet, od takrat pa je dejaven na področju sodobnega plesa. Amaterske plesalce že več kot desetletje izobražuje na treningih improvizacije, kar ga je privedlo do tesnega sodelovanja z Nino Božič in nadaljnjega prenosa koreografskega znanja v organizacijske okvire. Vodil je že delavnice za uslužbence hrvaškega ministrstva za kulturo, občine Eskilstuna in različnih podjetij v Sloveniji ter na Švedskem.